czwartek, 21 czerwca 2012

Książki przyszły!

Przyszły wczoraj, to się chwalę :)

11 komentarzy:

  1. Interesuje mnie ta Czytaj dwa razy szybciej
    To byłoby dla mnie coś pożytecznego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mniej najbardziej pociąga książka o bieganiu dla kobiet... kolejny raz planuję zacząć :)

      Usuń
  2. Pochwalić się nigdy nie zaszkodzi ;))
    Świetne pozycje, zwłaszcza "Myśl zdrowo".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A "Myśl zdrowo" też zapowiada się świetnie, moja mama już sobie zaklepała na urlop :)

      Usuń
  3. Super książki, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytaj dwa razy szybciej- to może być interesujące ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. "Czytaj dwa razy szybciej" przeczytałabym. Chociaż uczyłam się czytać szybciej i dało to efekty, nie zaszkodzi przeczytać i ksiązkę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. będziesz miała co czytać :)
    a chwalić się można, ja to lubię, jeśli chodzi o książki ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba najbardziej podobają mi się te o szybkim czytaniu i genialnej pamięci:)

    OdpowiedzUsuń