niedziela, 5 września 2010

Kogo kocham, kogo lubię :)

Zostałam zaproszona do zabawy, która polega na tym, aby wskazać 10 rzeczy, które się lubi. I jakże się cieszę, że nie miałam z tym najmniejszego problemu :)

Skarletka lubi:

1. Mojego Piotra (nie tylko lubi ;) ), moje przyjaciółki Anię i Magdalenę i moich rodziców - i jeszcze wiele innych osób.

2. Czytać - w sumie skoro to blog o książkach, to powinnam to napisać na pierwszym miejscu. Wychodzę jednak z założenia, że najpierw ludzie, potem książki.

3. Zakupy w sh - można to nazwać uzależnieniem.

4. Szydełkować - z marnym rezultatem, ale sprawia mi to ogromna przyjemność :)

5. Gotować - co jest bezpośrednio powiązane z tym, że kocham jeść :)

6. Zaglądać na bloga Pani La Mome, Gosi, Anulki i wielu innych osób.

7. Spać - i 10 godzin się zdarza, cholera!

8. Moją Kotkę Galinkę - dlaczego piszę o niej dopiero na ósmej pozycji?

9. Przebłyski, w których po prostu wiem, że życie jest piękne i wszystko dobre jeszcze przede mną.

10. Takie piosenki i takie wokalistki:




A że mam wrażenie, że odpowiadali już wszyscy, z wyjątkiem mnie, nie typuję nikogo, co by się nie powtarzać :)

6 komentarzy:

  1. Ja za Florence nie przepadam, ale ta piosenka jest nawet nawet ;)

    Wiesz, że do tej pory nikt nie napisał, że lubi kogoś? Wszyscy piszą tylko o rzeczach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Ja dopiero dziś odpowiedziałam. chyba łatwiej by mi było wypisać czego nie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A Ja Ciebie:) a Galinka powinna być w punkcie pierwszym:) A.:)

    OdpowiedzUsuń
  4. to jedna z moich ulubionych ostatnio piosenek i płyt, uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń